25 January, 2013

Kenyataan.


Assalamualaikum.
Post harini gua rasa sedih sikit kot.
Ditemani air mata, gua post entry baru.
Ha ha ha gua tipu jea.
Takde berlinangan air mata.
Geli gua.
Ha ha ha hambar betol.

Gua nak post apa pon gua taktau.
(Harini guna gua kerana pengaruh Anas)
Tadi mak gua cek kelayakan gua masuk teknik.
Mak gua cek dekat Megaway ha ha ha.

Nama gua ada. 
Nama Sari pun ada.
Lepas dapat tahu, gua gembira weh.
Rasa nak lompat depan kedai cina tu.
Lepastu, gua nampak Anas.
Duhh. gua fikir dua tiga kali nak bagitahu kea tak.
Last last gua pergi dekat dia.
Gua cakap, "Weh aku pindah"
Muka Anas nak nanges weh.
Serious talk.
Dia cakap, "K"
Yelah kot, gua lupa.
Ha ha ha.
(Harini suka gelak satu satu)

Balik rumah, gua call Sari.
Cakap dia dapat.
Dia jerit dekat telinga gua.
Boleh rosak gua punya telinga.
Pekak terus.
Jadi budak PK.
Stay STAD.
Ha ha ha lawaknya Lydiea -.-

Gua rasa macam taknak pindah.
Hati gua dalam dilema.
(Ha ha ha ayat gua takleh tahan)
Gua sayang STAD.
Siapa taksayang sekolah weh?
3tahun gua timba ilmu dekat situ.
Dekat situ gua kenal Ras, Anas, Eryn.
Kawan terbaik siot.

Gua kenal Ras time form1.
Dia tegur gua dulu kalau taksilap.
Entah gua dah lupa.
Lepas kejadian tu, kiteorang kawan baik.
Walau dia gemuk, gua sayang dia :*
Walau dia suka cerita yg dia pernah makan ketam berjuta kali, gua sayang dia.
Gua pernah gaduh dengan dia.
Lawak gila time tu.
Gua budak kecik, fikiran pun tak matang.
Gaduh laa.
Gua rasa kehilangan weh time gaduh dengan dia.
Then sampai sekarang gua kawan dengan dia ni.
Rasidnie bt Razin Wong,
Iloveyou :*

Anas.
Lu kenal dia?
Dia ni gengster weh.
Gengster gengster pun dalam hati ada taman woo.
Merengek nak makan mi sup dengan kek batik.
Ha ha ha (Gelak ikhlas tau Anas)
Gua rapat dengan dia time form2 taksilap.
Dulu gua anti dia woo.
Sekarang jadi bestie.
Lawak dohh.
Har har har.
Siti Anasuha bt Rosli,
Iloveyou :*

Eryn.
Ong gedek gedek.
Ha ha ha.
Gua rindu lu ahh gilo!
Gua rindu nak dengar lu nyanyi.
Ha ha ha.
Gua pindah dekat dengan sekolah lu.
Gua duduk asrama, nanti gua fly pergi sekolah lu.
Ha ha ha.
Nanti Isnin hang nak?
Noor Ezrin Erlyna bt (Isi tempat kosong),
Iloveyou :*

Lepasni takdapat gua tengok budak PMR strunggles xD
Takdapat tengok kerangshh gua.
Keragshh, lu jaga diri dekat STAD tu.
Jangan ponteng selalu.
Hari Jumaat pakai baju melayu.
Dengan songkok.
Lu jangan curang.
Gua dapat tahu, gua peluk lu.
Ha ha ha bukan muhrim.
Kalau lu curang, gua tumbuk lu.
Ha ha ha.
Lu muka mesti kerek dengan perempuan lain.
Dengan gua jangan.
Jangan makan banyak sangat.
Nanti padat makin comel.
Nanti gua rindu lu.
Gua nak snap dengan lu.
Gua nak.
Lu buatlah twitter kea.
Boleh gua follow lu he he he.

Lepasni, gua takdapat nak pergi
Kelas 4Durah.
Koperasi.
Makmal Physics.
Makmal Kimia.
Bengkel LK.
KAFETRIA sekolah (Ha ha ha nama dia vouge)
Dewan Besar.
Dewan Terbuka.
Pejabat sekolah.
Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Ampuan Durah :')

Itu saja entry.
Gua nak nanges.
Assalamualaikum :'D

Bakal ex-STADians,
Lydiea Aura.