04 January, 2013

4 Durah ;)


Assalamualaikum.
Hari ini hari ke-3 sekolah.
Maaf hari pertama tidak update.

Hari ketiga ini sangat awesome, maybe?
Last orentasi.
Awesome classteacher.
Awesome classmates.
Awesome bestfriend.
Awesome class.

Cikgu Khairulaini.
Gurukelas kami.
Relax jea muka hihihi.
Taksuka kami berharap dekat dia.
Semua pasal keceriaan kelas diserahkan pada kami.
Dia nak tahu kelas cantik tak kena kutuk.

18 putera.
20 puteri.
Tak ramai tak sikit.
Sederhana.
Semua molek comel belaka.
Saya sayang awak semua :*

Sufian ketua kelas kami.
Berwibawa mungkin.
Dari muka dia, aku lihat agak baik.
Nerd dan suka senyum dekat aku.
Hihihihi, tinggi tau dia.

Penolong si Eryn kurus hot tu.
Sangat bertangungjawab.
Suka pergi kedai fotostat.
Suka berjalan.
Suara kuat.
Bestfriend saya dalam kelas.
Duduk sebelah saya.
Iloveyou:*

Bendahari disandang oleh Lydiea Aura.
Yang dah tinggi tu.
Ye, saya laa tu.
Kutip duit mulai minggu depan.
Jadi Ah Long.
Tak bayar wa potong.
Purse penuh jadi kaya.
Semua orang nak dekat.

Penolong bendahari amat perlu.
Penolong saya si Azar Syazreen.
Dia tinggi.
Wow.
Harap dia boleh jadi bodyguard gua kutip duit dekat budak kelas.

Tulisan cantik jadi setiausaha.
Itu dia Yasmin.
Nama panjang sudah lupa tapi dia molek sekali.
Pemalu taknak bercakap.
 Sayang Yasmin mwah mwah! :*

4Durah kos LK.
Kami sayang cikgu kami.
Sekian dari saya.
Lydiea Aura.
Pelajar LK 2013.
Walau susah, usaha tangga kejayaan :D