02 March, 2013

Kosong.


Assalamualaikum. Pertama sekali aku nak bagitahu, sekarang aku tengah dengar lagu Jika Kau Kekasih - Linda Nawuwil. Nice. Saja nak bagitahu :p K, hahahahahha.

School? So far very the really good! :p Hahahahaha. Budak 4PKA3 are double triple awesome! I love them very the much! Wow, so hyper eh me today. Hahahaha maybe sebab baru jumpa Rasidnie Wong and Ayuni Nabilah tadi. They are my  bestfriends, babies, girlfie and wifey forever! They are mine! Siti Anasuha and Ezrin Erlyna too. I miss you all so bad girls ;( 

4PKA3. First day masuk. Seriously, cengkerik. *krik krik krik* Budak lelaki ya amat sopan gila babeng wa cakap. Cakap slow jea. Muka seriously, suci! Hahahahaha :p Lepas dah lebih sebulan sekelas, amboii. Keluar taring :p Hahahahhaa jkjk yaa Awam3! Le boys are awesomeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Le girls much awesomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! 

Yusuf is our class monitor. Such a good boy! :p Bertanggungjawab! Hahahahahaha! Serious! ;p Our penolong pulak is Farah Nasuha. Bekas sekolah Engku Hussain. Yeah, sekolah lama Hanis Fadhlina. Farah banyak mulut woii tapi comel! :p Hehehehehe.

New friends? Hehehehe. They will never be the same like Ras, Anas, Ayuni and Eryn. Never! Nobody can replace them. New friends is Putri which her real name is Syahirah. But I used to call her Putri time orentasi so.... It's Putri laa :p Next is Aisyah. EcahDott! She's super cute! Ada scandal, woot woot! ;p Next is Hanisah. Dia mcm Icha. Merepek jea kerja ;p She's nice. Pipi dia bambam gila, seriously. Hehehehehe loveee! 

Okay baru masuk tujuan sebenar aku update blog. Nampak gambar atas tadi? Scroll balik. Kosongkan? Hitam jea? Mcm takde makna kan? Itu yang aku rasa bila aku dkt asrama. Rasa mcm dlm neraka. Terseksa. Semua pandang slack, pandang serong. Fikir aku teruk sangat? Setakat benda kecik. Bukak aib aku semua. Takpe. Aku bersabar jea ni. Aku takkan bukak aib kau depan semua mcm mana kau buat aku. Ingat, balasan Allah ada. Kau tunggu. Akan kena kau balik baru kau tahu perit. 

Aku down gila minggu tu. Aku tahan air mata aku beberapa haritu. Aku tahan. Aku taknak lepaskan. Selagi aku boleh bersabar, selagi aku kuat, aku tahan. Tapi entah kenapa, malam tu. Kiki tegur aku, cakap aku lain. Moody. Aku terus nanges, aku taklarat nak simpan air mata ni. Aku luah semua. Aku lepas semua. Habis air mata yg bertakung tu, aku curahkan. Mcm hujan lebat, ribut semua. Aku demam minggu tu. Aku sakit kepala. Badan aku panas. Belajar pun tak focus. 

Tadi aku luah dekat kak Fatin. Kak Fatin suruh aku kuat dan bersabar. Semua yg berlaku ada hikmah. Setiap umat akan diuji. Alhamdulillah. Keadaan aku dah stabil. Aku rasa budak tu nak saiko aku. Dia nak buat aku balas dendam dkt dia supaya aku kena pick lagi. Aku takkan. Aku akan buat taktau. Fikir aku bodoh, nak balas dendam? Aku masih boleh berfikir secara rasional.

Selama aku hidup, 16tahun. Baru ini kali pertama, airmata paling sedih aku keluarkan. Pasal ex-crush semua tu, aku menanges sikit jea. Sampai benda ni, mmg dugaan paling besar. Siapa di tempat aku, dia akan buat benda yang sama. Semoga aku tabah menghadapi hari mendatang, InsyaAllah.

p/s: MAIR :')