27 March, 2013

Dulu dan sekarang....

Alamak comelnya minah ni. Geng baru saya :p Love you forever my dearest bitch!

Assalamualaikum. Hahaha functionless betul letak gambar Anasuha. Gua rindu dia laa. Kawan baik dunia akhirat. For the very first time entry aku bukan gambar aku hehehehe. Anasuha, sila bangga ye :p 

Dulu dan sekarang

Dulu aku fikir zaman bebudak ni bosan, zaman remaja lagi best.
Sekarang aku fikir zaman bebudak lagi syok, kita bebas dari masalah.

Dulu aku selalu jet jet orang besar sebab teringin.
Sekarang aku jet jet budak kecik sebab rindu.

Dulu aku selalu tertunggu tunggu nak naik upper form sebab mcm best.
Sekarang aku rasa nak jadi budak 6tahun sebab subjek sikit.

Dulu aku selalu naik van acik balik sekolah.
Sekarang balik sekolah straight masuk dorm.

Dulu aku selalu sangat nak try belajar Addmath.
Sekarang aku merana sangat taknak belajar.

Dulu aku study sempoi gila time PMR.
Sekarang aku menyesal.

Dulu aku ingat fresh orange untuk lunch jea.
Sekarang baru aku tahu fresh orange tu untuk semua waktu.

Dulu aku tak selalu makan maggi.
Sekarang hampir setiap hari.

Dulu sekolah rendah aku takde majalah sekolah.
Sekarang sekolah menengah dah ada.

Dulu aku ingat batal wudhu' kalau bersentuhan dengan abang.
Sekarang baru aku tahu takpun harharhar.

Dulu aku pendek.
Sekarang aku tinggi.

Dulu aku comel.
Sekarang aku cute hehehehe (Syirik Khafie)

Dulu ......
Sekarang ......

Idea dah habis wkwkwkwk :p will be update soon hehehehe love you xo

p/s : youre mine babe :p